Alla inlägg den 17 september 2009

Av Elvira - 17 september 2009 08:41

..men jag har bestämt mig gför att vara kärnfrisk på lördag!


Pappa Negerkungen gifter sig då, å det vill jag inte missa för allt i världen.

Har en fundering dock..dresscode..kan man ha svart klänning på bröllopp?

Å hur stavas bröllopp..brölopp..bröllop..hehe inte "vassaste kniven i lådan" direkt..


En finaste jobbkiddo förbarmade sig över mig igår, och kom och fixade min dator*lycka* Tack Viktor-du är en ängel!!


Saknar kidsen nåt grymt nu, ska iväg snart och träffa en ny, som ska vara hos oss ett x antal timmar framöver, kul, känns lite som att jag "är med" trots att jag onekeligen känner mig satt på undantag för tillfället.

Appropå det ja, ska ringa sjukvårdsupplysningen direkt, NÅGON måste väl kunna svara på hur länge medel sitter kvar i kroppen?


Jo, ska göra det, återkommer senare..


Love E

Ovido - Quiz & Flashcards