Alla inlägg den 23 september 2009

Av Elvira - 23 september 2009 11:08

Jag kan tydligen göra en header nu när bloggagratis, bytt till bloggplatsen..eller "kan" är att ta i, för det kan jag inte alls..har ingen aaaaning om hur man gör..men jag vill gärna ha en!=))


Nån som vet hur?


Kram kram

Av Elvira - 23 september 2009 08:52

..men på riktigt?

Får lite den känslan, när jag kollar nyheterna på morgonkvisten, och det berättas om en kupp några snillen lyckats genomföra vid fem i morse.


Flera hundra miljoner, snackas det om. Det lär ju räcka ett tag..?

Vet inte riktigt hur det står till med min moral här, men jag tycker nog, att det är ganska så slugt att lyckas med en sån kupp...lite.. :)


Annars då, ja jag ligger fortfarande på soffan..funderar över framtiden lite.

Ska börja jobba i Norrköping igen, nästa vecka, men har helt tappat sugen känner jag.

Funderar på andra jobb, men vet inte riktigt var och hur. Har en del ideer dock, så det lär väl lösa sig på ett eller annat vis.


Hur som helst,ska återgå till soffan en stund. Har frissatid kl 12, spännande o modigt värre, ska låta henne göra som hon vill tänkte jag.

Är ruskigt trött på rufset nu, så det får bli förändring ordentligt..


Kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards