Alla inlägg den 16 september 2009

Av Elvira - 16 september 2009 11:40

..är jag..


Min dator har kapsejsat, så nu är jag hos carina och tjuvar lite datatid.

Va hos tandläkarn i måndags, fixade till roten som va av, eller tog bort den..fick nåt lugnande medel, som fortfarande sitter i, vilket gör att jag är portad från jobbet, och ingen kan svara på hur lång tid det tar innan jag är helt "grön".


Min bil står nylagad och saknar mig, men jag får tydligen inte köra den heller, fick jag just veta, eftersom mitt körkort har vissa villkor..*suck*


Vet inte om det är tur, eller otur, att jag blev sjuk samtidigt, men någonstans känns det ganska bra att ändå innte vara så full av lust att göra saker, när man blir ofrivilligt bakbunden såhär..


Men ändå, mitt i eländet, mår jag ganska bra.

Har bunkrat upp med en trave filmer hemma, har sträckläst "flickan som lekte med elden" på två dar, ruskigt bra bok förresten, läs den!!

Ska se den på bio , så fort snoret slutar rinna;))


Bara en liten lägesrapport alltså..


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards