Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

utan att bli patetisk...

Av Elvira - 19 februari 2010 20:42

..å utan någon form av offerkofta...

Har fått jag-vet-inte-hur-många grattis sms, mail ...för att inte tala om facebook...typ en hel bläddersida med grattis....


Min fd chef, fyller ju åxå idag...tyckte ett tag att han snodde min dag...några år så där...tills jag insåg att han haft den 10 år längre...


Firar med kamrater. en hemkommen Toker....och öl..mot bättre vetande.


Antagligen därför jag blir patetisk...?


Ska försöka övertala någon här att ta en krogrunda med mig..hehe...det finns typ två krogar i min by, så det lär gå ganska fort;)


Mitt stora troll drog till Thailand idag, med sin farfar, å kusiner...Khao Lak..eller hur det nu stavas?

Är sablarns tacksam för att hon har dem, som visar henne världen...


Å ang Toker, så vet han att det va hans sist resa utan mig.Never ever igen tänker jag sakna någon i nära en månad...nix!


Carina är här nu, i Tokerbo, å bakar tårta...gullgumma...love love!

Å jag har fått örhängen...massor...det enda jag kom på att önska mig, så alla lyhörda hade tydligen sprungit på varann idag, när de skulle handla   


Va förresten hos frissan idag...kladdade i lite färg i botten, å klippte 3mm på topparna....å än en gång blir jag helt hänförd...300spänn...2 timmars jobb...å jag hur nöjd som helst...borde fasen tvingat på henne en extra hundring, men de vägrar ju ta emot dricks på salongen.....hmmm...nåja...

Får väl vara så då...tacka och ta emot.


Ska ta hand om gästerna nu, love E




 
 
Henrik

Henrik

19 februari 2010 21:06

Öl...??? Krogrunda...???

Vad händer?

Kram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

21 februari 2010 11:28

Firade födelsedag bara!
Lugnt o stillsamt, inga problem!

Kram kram

 
Henrik

Henrik

22 februari 2010 18:27

Blev lite orolig bara. Det är många som tagit återfall på sistone. Det gör mig ledsen.

Kramaromdig Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Eva T

7 mars 2010 23:26

Hej Vildvira !
Oops det är alltså läge att bli/vara orolig. "lugnt och stillsamt, inga problem !
Jag håller med Henrik.
Kram och var rädd om dig................................

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards