Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Dagens bekymmer...

Av Elvira - 26 september 2009 12:16

..är av det lite mer udda slaget.


Hur tusan ska jag lyckas somna "på beställning"?


Ska köra pappa negerkungen och hans fru, till Arlanda i natt..åka kl 1 och vara hemma runt 6, mitt i vargtimmen med andra ord.

Jag brukar aldrig ha några sömnproblem, men jag känner mig lite för dampig för att somna, och det är nu jag har möjligheten, innan lilltroll far in här hemma..


Jaja, det löser sig väl..


Dagens andra bekymmer är min lön som inte kom in igår..och lillan fyller år på måndag*morr*

puts väck..den ska tydligen vara utbetald, men Daniel hade inte heller fått sin, så det är nog snarare bankstrul, än nåt annat..


Förresten, är det nån som sett "Flickan som lekte med elden"?

Vill ju se den..tänkte kanske övertala finbubben imorgon, men så har jag hört att den är kass..?

Skumt, antagligen fullt möjligt, men som bok va den grymt bra..

Ja just det, appropå det ja, kan ju såklart sätta i nån dålig film i dvd´n- som sömnpiller!!


Natti natti alla



 
 
Ingen bild

Carina

26 september 2009 16:42

Hej på dej...
Jag har sett "flickan som lekte med elden" och jag tycker att den var helt sevärd, faktiskt riktigt bra i svenska mått mätt. Men jag tycker också att det är som med böckerna, där första och sista var helt bäst, så jag ser fram mot att den sista filmen ska komma såsmåningom. Jag säger bara LISBETH SAHLANDER!!!! Så ta dej tiden och gå och kolla, du kommer inte att ångra dej, massa kramar och kärlek från Värmlandsskogarna!!

 
Ingen bild

Elvira

26 september 2009 17:40

Fasen så bra!!!
Tack!
Då gör jag så!!!
Har inte läst de andra två, men ska göra det..eller, den första vete tusan, känns trögstartat när jag ju sett filmen, och vet hur den slutar..men den sista ska jag fixa snarast:))

Tänker på dig ofta, undrar hur det går med "allt", hoppas du har det bara bra..?
Massa stora kramar o kärlek tillbaks vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards