Direktlänk till inlägg 7 november 2009

oavsett vad...

Av Elvira - 7 november 2009 19:19

..du än hittar på

..hur mycket du än försöker göra dig omöjlig...dum...outhärdlig...

-JAG SLÄPPER DIG ALDRIG!!!


Tro mig eller låt bli..du lär märka, att du neverever blir av med mig...


MYS-MONGO!


(fÖR SÄKERHETS SKULL DÅ..janne-DET ÄR dig jag menar


 
 
Ingen bild

lilla jag

8 november 2009 08:53

Usch då hoppas att du skojar bara...får lite kalla kårar när jag läser det...du låter som hon i filmen farlig förbindelse (kanin kokerska)

Lycka till med kärleken eller vad det är...
kram

 
Ingen bild

Elvira

10 november 2009 11:24

Hehe...njae, kanin vet jag inte...men kanske stekta Ciklider..?

;)

Kramis

 
johnny

johnny

10 november 2009 16:55

Nu blev jag lite nyfiken.......men det du skrev lät ju lite "stalker" faktiskt.

http://joasson.blogspot.com

 
Ingen bild

lillajag

10 november 2009 21:27

Strunt samma kokt kanin eller stekta Ciklider ...,sjukt lät det iallafall :)

Kram

 
Ingen bild

Love

11 november 2009 18:17

Svårt att lära gamla hundar att sitta!

 
Ingen bild

Elvira

12 november 2009 11:53

äsch...ta det inte så allvarligt..

Jag ska varken steka ciklider, eller försöka göra om någon.

Kram kram

 
Ingen bild

Marcus

12 november 2009 14:39

Nä det får man hoppas. Man måste inse när någon inte vill och acceptera det, det brukar märkas när mannen eller kvinnan inte vill träffas så ofta längre eller inte ringer så mycket, Då är det dax att lägga ner hur ont det än gör, gör man det inte så är det varning på en psykisk sjukdom.

 
Ingen bild

Elvira

12 november 2009 15:47

Ja verkligen..

Nä men nu va det inget allvarligt så, inte ens nästan.
*L*
Fullt så galen är jag inte..hoppas jag...hehe


Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards