Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Skrivkramp..

Av Elvira - 12 november 2009 11:36

...och tanketorka...

Men mest av allt beror bristen på nya inlägg på att datorn har kolappsat hemma..


Jaja, har snott Rivers dator en stund,är hemma från jobbet pga av sjuk hals, men orkar inte bara vara hemma heller...blir tokrastlös.

Ingen ork att göra nåt vettigt, och ingen ro att bara ligga och ta det lugnt.

Kluvet värre...


Va förbi på jobbet jag söker idag, med utdraghet från belastningsregistret.

Pratade lite, och det är på G nu..på riktigt.

De hade pratat med min chef igår, jag uppgav honom som referens för länge sen, när jag skickade ett mail för att anmäla intresse som vikarie.

Tydligen hade han bara sagt bra saker,  men jag hade stora tillitsproblem en stund, när jag förstod att de skulle kontakta honom..

Ni vet...stora katastrofhjälmen på.."nu jävlar kommer han sänka mig..osv osv"


Varför han skulle göra det, har jag ingen aning om, helt befängt, för han har  aldrig gjort mig minstaste illa..inte ens haft tendenserna, snarare tvärt om..å ändå, så tiltade skallen fullständigt en stund.


Hur som helst, de ska prata med en referens till , å sen börjar det dra ihop sig..på riktigt.


Tanken slog mig faktiskt imorse, att jag har tyckt att det drar ut på tiden..att det aldrig händer nåt..men såå tittar jag tillbaks, å det är inte så fasligt länge sen jag fick iden..å började tjata..

Tjat lönar sig;))


Det är nog så, att om man verkligen vill något tillräckligt mycket, så hamnar man där.

Sen kan vägen dit förstås se olika ut...


Bahhh..nä, här sitter jag och skriver en massa svammel bara..


Nähe, nu kom det hantverkarfolk här,så jag ska släppa platsen till bättre behövande en stund..


Love E


 
 
Synnöve

Synnöve

13 november 2009 07:31

Vad underbart Elvira att du mött kärleken.Måste erkänna att jag blir lite avis på dig som funnit lyckan igen.Men samtidigt så vet jag att jag har mig själv att skylla för att jag inte har träffat någon.Dom kommer ju liksom inte och knackar på dörren och friar."ler" Jag är kanske feg,lat eller fortfarande har starka känslor till min Fd man vad vet jag.Men jag gläds med dig och säger till dig NJUT av livet som är nu.Det är du värd.Sen undrar jag hur det går med ditt sluta röka?!! Jag har hållt på nu ett tag fast jag inte har lust att sluta,så egentligen är det dömt att misslyckas.Men jag tänker EN DAG I TAGET så kanske jag kommer på att det är jävligt dumt att förgifta sig själv.Nu har jag varit utan cigg och snus i 5 dagar och jag lever än."ler" Ha det gott nu vännen mig.Kram S

http://synnovesolbacken.blogspot.com

 
Ingen bild

Elvira

13 november 2009 09:12

Tack för fina orden gumman, å du, du är INTE feg o lat!!!

Tror inte..eller VET att det knappast handlar om att vara feg eller lat...jag tror på klyshan, att det kommer till en när man minst anar det..
Allt har sin tid kanske..

Ja rökningen..den..ehhh..humm...
Men snart så:))

Å som jag skrev hos dig, jag är full av beundran för dina fem dagar!!!
Fortsätt skriv om hur det går, jag inspireras massor..
Samma som AA där med ju...

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards