Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Förresten....

Av Elvira - 19 november 2009 12:10

...så tittade jag in på Peters blogg nyss.

Man kan diskutera cyberliv, hur opersonligt och atrificielllt och bla bla bla det är..

Men ta mig fasen, att den människan har inspirerat, och inspirerar mig, IRL.

På många vis.

Han kan han lubba runt i tid och otid ("otid" är snuskigt tidigt på morgonen) så ska väl jag för bövelen lyckas ta upp mina promenader igen?


För snart ett år sen va han en JÄTTEDEL i att jag lyckades sluta röka.

Vilket gick åt fanders sen, men ändå..hmmm..(men jag ledde rökfriheten med fem dagar!!)

Nä, slut gnällt nu, jag ska kliva ner med min trasfot i gympadojja när jag kommer hem,

 å stoppa lurar i öronen, just do it!!!

Plötsligt händer det!


Love E

 
 
peter

peter

20 november 2009 22:14

Det finns fler sätt att se på samma sak... jag för min del är oerhört tacksam över att DU... ja just DU... gav mig det jag behövde när jag behövde det... så tack... jag är fortfarande rökfri... och utan dig så hade det inte varit så...

... att du sen väljer att öka istället för mig... ja du vet... du får det inte att låta ett endaste dugg attraktivt... så... tack!!!

... igen *L*...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

21 november 2009 10:34

Jag ska göra det igen..ganska snart!
På tisdag gör jag mitt första efterlängtade pass, på "drömjobbet"...å där är man rökfri på arbetstid..8 timmar, en suverän början!!

Och om jag fixar det...visst kan vi äta glass till sommaren då?

*kramar om*

 
peter

peter

21 november 2009 16:22

klart vi ska käka glass... oavsett om du är rökfri eller inte... huvudsaken är väl ändå att du är drogfri... eller hur?
(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards