Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Så laddade vi här...

Av Elvira - 27 november 2009 12:12

..än en gång i enad trupp, för att få dos 2 på influensa vaccinet, bara för att inse att kön va närmare kilometerlång..


Ingen i ligan kan ju direkt kallas tålmodig, så vi gav upp för den här gången, det går ju fler tåg, eller det är mindre kö en annan dag.


Har bara fyra timmar på jobbet idag, strålande sol utanför, allmännt bra dag med andra ord:))


Å för att förgylla lite till då...en tonsatt goding!



Love E

 
 
Ingen bild

svea

29 november 2009 14:14

Hej
Du har inte skrivit nåt om ditt drömjobb nu på länge...Hur gick det den dagen du jobba och får du börja där????

 
Ingen bild

Elvira

30 november 2009 14:31

Hej själv!

Nä det har jag ju faktiskt inte gjort..känner fortfarande att det är lite för tidigt för att ropa "hej" innan allt är påskrivet och klart.
Har ju provjobbat ett pass, och ska testa nästa imorgon.
Vet inte om man någonsin kan påstå att första timmarna på ett nytt ställe är "toppen"..du vet, det är ju en massa nytt att ta in, och hade skallen minst sagt full när jag kom hem.
Men jag tror att det kan bli superbra!
Jag tror verkligen att det är ett ställe där jag kan stortrivas och framför allt göra nytta..
Men jag återkommer med all säkerhet om det vartefter..tack för att du bryr dig hur som helst.

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards