Alla inlägg under september 2008

Av Elvira - 15 september 2008 08:44

å Vira blev plötsligt gammal..suck

"Om du lämnade mig nu" Lasse Winnerbäck & Miss Li

Av Elvira - 13 september 2008 20:35

Har ju finaste finbesöket här idag, min storaste kicka är hemma ! Söt visst?


Av Elvira - 12 september 2008 21:42

Skulle ju fortsätta skriva, å berätta om veckan som gått, men är ju fortfarande så trött...å det va en märklig vecka så jag skjuter upp det lite(tid att smälta gojjan önskas)

Va på möte i kväll, har slarvat ganska bra med dem sista veckorna, å kände i ärlighetens namn inte alls för att gå i kväll heller, men när jag gick hem igen kände jag faktiskt hur jag fått tillbaks leendet, det där äkta som kommer inifrån..

Det är ganska fantastiskt, hur jag kan komma dit å känna mig dränerad på energi, å komma därifrån 1,5 timme senare med en massa ny ork..antar att det fyller nån slags funktion då..?

Ska ut å kolla in svampskogen med Roger i morgon, å få låna en mobilladdare av honom, det är tredje laddaren nu, den sista hade kattskrället tuggat av sladden till härom natten..(!)

Ganska snopet när jag skulle hämta nallen, å möttes av en kapad sladd!!!

Min älskling hade en teori om att det va hämnden från Molle, för att jag lät kastrera honom förra veckan..hehe, skulle nästan kunna köpa det, om det inte vore för att jag vet att min söta kisse, är ödmjuk å klok å inte alls så bakslug, å ill listig..gulp-hoppas jag :-S

Ska passa på att klappa lite på min lillunge, å nanna tidigt, återkommer med rapport från the bush imorgon!

Kramisar


Av Elvira - 12 september 2008 14:11

..dålig på att få in rutinen antar jag!

Eller så beror det på att jag är trött, riktigt slut faktiskt..

Nu är det iallafall fredag-ÄNTLIGEN! Ska vara riktigt ledig i helgen tänkte jag, bara softa med mitt lilltroll..

Ska ta en liten siesta nu, återkommer ikväll, å berättar om veckan som gått..kramis!


Av Elvira - 2 september 2008 12:51

..eller dumma jag, som inte sparar det jag skriver, hmmm..

Nåja, tredje gången gillt nu då, men i riktigt korta drag,

Har varit på västkusten med jobbet i helgen. Jobbet i det här fallet 14 underbara tonåringar, vi va på Liseberg (12 TIMMAR!!!)i lördags, sov över iGöteborg, va på universeum i Söndags, sen åkte vi till Halmstad för att se IFK Norrköping spöa Halmstad i fotboll, men fick tji, stort tji, såg bara halva matchen, för att pekingfanz va så pinsamt oförskämda, så det gick liksom inte att med gott samvete, låta ungdomarna stå å lyssna på "tjackhora" "bögjävel" å "dra åt helvete" mer än 45 minuter...det är ju liksom det språket vi inte vill att de ska använda..hmm..

Nåja, va hemma mitt i natten, eller mer åt måndag morgon, sjuk trött å grinig..

Det va helgen i korta drag, lägger till en bild på vårt mysiga gäng här, den enda som fattas är Roger-han tar bilden!

Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards