Alla inlägg den 22 december 2008

Av Elvira - 22 december 2008 23:58

Stress kalopps?

*Fniss*

Menade så klart stress kolapps..

men låter den vara, tyckte den va lite talande ändå..

Kram kram

Av Elvira - 22 december 2008 23:40

Har tanken klar i skallen nu, vet vad jag ska köpa imorgon, inte allt för många klappar kvar..*pust*

Har nästan röjt av i lägenheten..en sanning med modifikation, men jag vägrar att erkänna att jag själv bäddar för en stress kalopps imorgon..för den tillhör morgondagen, å jag får ta det då..

Inte sååå mycket att göra iallafall..eller..nåja, som sagt, imorgon får det bli istället..


Fick syrabehandling idag..hur skönt som helst att bli pysslad å fixad med..

Men det gjorde onekeligen ONT! Å då hade hon ändå "bara"på 20%-ig syra..den ska upp i 30% tydligen..huhhh..

Men nu känner jag mig allt annat än snygg, huden är precis rödflammig och fnasig..men det ska tydligen se ut så nån dag sa hon..

Nåja, jag har bredspackelspade på jobbet, så jag oroar mig inte:)


Pratade med min mamma idag med..hon fyller 53 idag..

GRATTIS GRATTIS!!!!

Känner att jag saknar henne faktiskt, massor just nu..

Bahh, har en väldigt komplicerad relation dock...skulle kunna skriva en hel roman om den, men just nu släpper jag det, nöjer mig med att vi pratat och att det känns väldigt bra, hade ju inte hört hennes röst sen i påskas så..inte så underligt att jag saknar henne då kanske...


Känner medan jag skriver här, hur jag egentligen är någon annan stans i tanken..lite svårt att få ro,så det där med att jag "tar det som ska göras imorgon"då, det är faktiskt bara en halv sanning..jag tänker straxt gå å lägga mig, behöver verkligen sömn..mycket sömn,så jag tänker inte göra mer idag..men har det i huvudet iallafall...släpp släpp taget Vira..(viktigt mantra för stunden..)


Kram kram..



Ovido - Quiz & Flashcards