Alla inlägg den 7 december 2008

Av Elvira - 7 december 2008 22:11

Man skulle lätt kunna tro att vi är en förening som mest bara äter..

Hehe

Två Söndagar i rad, har vi nu stoppat i oss hutlöst mycket mat..gottgott!

Mina kraterägg , allt annat än vackra, gick åt som smör i solsken, tyckte jag va duktig, just för att jag gjorde dem, å sen släppte dem..

Min enorma prestationsångest börjar faktiskt bli mer suddig å diffus.

för ett år sen hade det faktiskt varit katastrof, idag kan jag skratta åt det..


Vi drog iväg med ett helt gäng för att se "Vi hade iallafall tur med vädret igen". Killen som beställt biljetterna hade bokat plusstolar, så där satt vi på rad, 9 st mitt i salongen, på svarta ställbara dundersköna fotöljer med extra benutrymme*ler*..alla halvlåg mer ekller mindre..å filmen då?

Njae..rekomenderar den inte alls..långa transportsträckor, med alldeles för få poänger, men en gullig sensmoral..

Nä, hade kunnat missa den utan större sorg, största behållningen va helt klart fotöljerna!

Nattinatt mina vänner

Kram kram

Av Elvira - 7 december 2008 14:13

..ska jag på idag, med jobbisarna!

På min lott föll att fixa ägghalvor..å det är ju så här, att köket är inte direkt platsen som gör mig lycklig..

Hur som helst, så borde jag egentligen skala ägg nu istället för att sitta här..hmm

Mina ägg ser ut som månlandskap!!!

Det är kratrar å bitar borta ur varenda ett!!!

Upprörande ju..

Ringde en jobbis i stan å förklarade, å tydligen är det normalt, färska ägg gör så=)


Har varit på míddag hor en väns föräldrar idag, och fick lite hicka..föräldrarna va sååå glada att han hade med sig flickvännen hem(!?)

Huuuga, å en sak är väldigt säker, att det va inte min tanke..

Är inte, vill inte å kommer inte bli någons flickvän-gulp!

Hur som helst, måste skala vidare, så det va bara en parantes..kramisar, å ha en fin 2:a advent (skriver hon som inte ens packat upp ljusstaken..)

Ovido - Quiz & Flashcards