Alla inlägg den 16 december 2008

Av Elvira - 16 december 2008 17:51

Av läkaren alltså!

Han va snäll, hade hört en massa gojja om att han skulle vara osympatisk o tjurig å haaaata människor som knarkat..men han va supergullig!!:)

Jag frågade om jag va frisk, å han svarade att det inte va vad han kollade, utan om jag verkade leva mitt liv på ett sunt sätt, å DET tyckte han absolut att jag gjorde *lättad*

Ett prov till, imorgon, sen är jag helt klar...


 Sen ska jag ta körkort å åka till Västerås, å hälsa på Helena! Jisses vad jag saknar att "titta in"hos dig..bara se vad du gör å hur du mår....

Är ett vanedjur så, svårt att bryta ´mina vana mönster..iallafall vissa..

*ler*


Har varit ensam på jobbet idag, eller inte ensam, men jobbisarna va lediga, så det va bara jag där av oss..

Annars va det full rulle hela dan nästan..hade en massa trist skrivgöra att ta i tu med, hann knappt hälften..nåja, gjorde det mest akuta iallafall..


Pratat med Thomas idag..han är ju på en avd där de jobbar med 12-stegs behandling..

Hehe..han har fortfarande svårt att se att han har problem (å ändå sitter killen på ett 6års straff för grovt narkotikabrott(!))

Tycker att vi hade ett bra samtal ändå..han har börjat lyssna..inte baaara höras, å vara centrum..det finns hopp än..

Hoppas de ändrar beslutet om att jag ska anses vara en säkerhetsrisk på anstalten, så att jag  får komma dit.

Inte för min skull, , men så att jag kan följa med Alicia, för det känns inte bra att låta henne gå in med någon annan..vet faktiskt inte riktigt vem det skulle vara heller..

Svårt fall..

Ska straxt äta här, bara vänta in trollisen som är på handbollsträning..

I´ll be back

Kram

Av Elvira - 16 december 2008 14:48

Ska på läkarbesöket nu..ni vet det där svindyra..hoppas han är snäll..å skriver bra saker..*rädd*

Kram

Av Elvira - 16 december 2008 00:55

Kan inte sova..får ingen ro alls..

10 000 tankar i skallen..

Funderar på om jag inte borde plugga vidare..å att jag knappast kan plugga vidare nu, för att jag ju först å främst ska vara kvar tills min förening är på benen ordentligt..men sen..

Började ju läsa, först sociologi, å sen betendevetenskapligt grundår..ska jag fortsätta på samma linje..jo..sen..kanske..antagligen

Suckar, å tar itu med disken..tar ett bloss, vill inte röka..ska sluta..sen..snart,. måste köpa nikotinplåster..å tuggummin(ser felstavat ut!)

Bäddar rent i sängen..svär lite över att det är osnyggt på grå katt i svarta lakan..blä..suckar, går ner å zappar på tv´n..

Vet att jag ska upp tidigt..ändå svårt att somna..har säkert ADHD..jo så är det..ska ju förresten till läkaren i morgon..få intyg, min jobbarkompis Peter fick körkort idag-GRATTIS!


Ja, alltså, det boxas många tankar i skallen, å alla på samma gång..ska lära mig att på riktigt meditera..eller yoga kanske..sen..en annan dag..

Puuuh..jag är jobbig , tom för mig själv ibland..

Bla bla bla..säger hjärnan..å John Blund är någon HELT annan stans..svikers..


Men nu gör jag ett nytt försök..

Hoppas ni sover gott där ute..KRAAAM

Ovido - Quiz & Flashcards