Alla inlägg den 29 december 2008

Av Elvira - 29 december 2008 14:39

Hel..tes jä..a f.n...morr

Är ilsket röksugen..riktigt ilsket!

Ringde nyss sluta röka linjen,å hasplade ur mig vad jag hette, å att jag ville döda barnen!!


Men det va tydligen "helt normalt"..hehh..?

För att det är en känsla jag har, å inte en uppriktig önskan.

Nä, så klart, det är ju sant...


Funderar på att låta bli att skriva här några dagar, för jag har en känsla av att det kan bli snuskigt mycket gnäll, men nu har jag hört från flera "säkra källor" att det värsta är över på en vecka, å jag ska lita på det..tro på det..försöka! Varning, du som läser å ogillar gnäll, klicka inte på Vildvira iallafall inte närmsta veckan..ifall jag inte kan låta bli att skriva ändå..*ler*


"Ska hur som helst inte röka just nu, nä, för jag är en ickerökare, å suget kommer gå över" ( mitt nya mantra)


Kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards