Alla inlägg den 13 december 2008

Av Elvira - 13 december 2008 20:53

Dreggel...

:P

ehhhehh...

AAlltså, när jag nu ändå va inne på olika versioner av låten, så hittade jag denna...Nu behöver jag inte lyssna efter fler...

Finns det någon kvinna, som ser den här, å som inte håller med om att snubben är ..ehh..superlativ..vilket som..!?

*slurp*

Gottegris jag..hehe

Av Elvira - 13 december 2008 15:39

Mina tjejer är smartast i världen..så är det!

Vi hade en diskussion om tro..att tro på Gud, och att tro på tomten..

Stora säger att - det är skillnad, Gud har ju människor alltid trott på, att många milioner tror på Gud, men antagligen inte så många på Tomten..

Lilltroll kontrar med att - men vadå, Tomten har man iallafall sett..han åker moppe!!


*skratt*

Jag älskar dem..

Av Elvira - 13 december 2008 12:30

Åkte bil med Marita igår, å hörde en låt på stereon..blev kääär!

Tryckte tillbaks å lyssnade på den tills hon tröttnade på mig

( Å Marita blir inte så snabbt trött på mig)

Här är den...

Gränsar till Gammeltjo, visst?

hehe

Jag kan "ta" det..gillar den massor...

Av Elvira - 13 december 2008 12:02

KokoVira ska sluta röka snart, helt säkert.

Alla tecken pekar mot att det är dags..

Stod lite lagom nonchalant å rökte i balkongdörröppningen, babblade i telefon, å skrööööt om hur duktig jag är som gjort ditten å datten..hehe

Så 1. Låser jag som vanligt ut katten.

Går ut i köket för att fixa med något, vet inte vad, men tid tar det, å när jag kommer på att katten är utlåst, å ska släppa in honom, så går jag in i vardagsrummet å upptäcker att 2. det brinner i mattan!

Alltså , nu har jag snart samlat ihop anledningar så det räcker tror jag..

Fattar inte hur jag lyckades tända eld på mattan, men det måste ju ha med ciggen att göra...( nåja, inte om lilltroll frågar-lyckades NÄSTAN dölja det för henne-jäbbla brand att lukta)

Hur som helst, jag skulle ju spara en massa pengar..å kunna köpa ny dator..för det här eländet är på väg att lägga av..*suck*

Sen skulle jag vara en bättre förebild för jobbkidsen..

Å sen skulle jag inte lukta bläää...

Skulle säkert få bättre kondis..

Å slippa vara sjukt beroende av gift...


Meeeen, för det finns ju alltid ett aber..är livrädd för att gå upp i vikt..

Verkar säkert fåfängt som bara den, men när jag slutade med droger gick jag upp 20(!)kilo..har gått ner 14 av dem..men vill INTE gå upp ett gram igen..

Baahhh..svårt fall, kommer nog på en bra lösning, å behöver ju inte bestämma mig idag..men ska genast fixa brandvarnare..bra att ha grej!




Av Elvira - 13 december 2008 11:34

I love lussekatter..men ska jag ha några idag, så får jag nog vackert köpa dem..hinner inte baka själv så..*suck*

Å andra sidan så gillar jag ICAs 5-pack väldans mycket, så det gör inget..


Tog med lilla jobbisgumman på hennes livs första möte igår..cooolt!

Är så in i hel-te stolt över dem, att jag för en stund inbillade mig att de va "mina" människor..hehe

Ska ta med henne på flera, det blir så tydligt olika karaktär på mötena,man kan nog behöva vara med på flera, innan man kan uttala sig egentligen..


Hur som helst..va va det nu jag hade på hjärtat..ehh..minnet..nä, jag återkommer senare...

Ha en finfin lussedag iallafall

Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards