Alla inlägg den 25 december 2008

Av Elvira - 25 december 2008 14:00

Tre ord, alla skulle funka för att beskriva dagsformen..

Men så börjar lilltroll med ett "möblera om i rummet-projekt", å jag har inget annat val, än att försöka få på mig kläderna, och välja på två saker, rymma eller hjälpa till...

Å som den goda mor jag är..hehe..så..hmm

Nåja, jag gör en kort rymning, medans hon packar ner sakerna från bokhyllan som hon inte vill ha kvar...

Roger kommer å hjälper mig att skruva ihop den nya, å kånka runt på den..för den är ruskigt tung, den nya...

Sen är frågan, vart vi ska få plats..

Vinden är knökfull..å jag har ett STORT vindsförråd..borde ta itu med det, men det är ett riktigt stort projekt..nä, jag rymmer hemifrån en stund istället..föär att behålla lite av min sínnesro...

kram kram så länge


Ovido - Quiz & Flashcards