Alla inlägg den 5 december 2008

Av Elvira - 5 december 2008 20:38

..hon va inte hemma..heehh


Ringde en vän istället, tjöt en skvätt, å återgick snabbt som ögat till här å nu..å blev påminnd om att acceptera det jag inte kan förändra, å *poff*

så va tåren och frossbrytningarna borta för stunden..

Å nu funderar jag på att radera inlägget jag skrev nyss, men låter bli, för som sagt,det är lite terapi..

Fick just höra att jag ju faktiskt borde vara trött och sliten nu, så det kanske är därför det blir mer svårhanterligt..å så är det nog..


Ska göra en kopp the, hoppa i mjukiskläderna, andas lite, så kommer jag kanske tillbaks..är barnledig, jobbar ju hela helgen igen( Gissa vem som tänker ta semester snart!!??)

Hur som helst, ska jag sätta mig en stund, och försöka komma ihåg att andas..

Love E

Av Elvira - 5 december 2008 20:11

..och är sjukt rastlös, klättrar på väggarna mentalt, och ändå helt sluuut!

Skulle behövt ett möte, men i Norrköping va det inställt, och till Linköping hann jag inte..och jag panikar..

Eller..det börjar lägga sig nu, men HEL.... att det snurrar.

Va på kurs idag, att berätta en "Lifestory".. Så vi delade upp det..bara en liten stund var..min blev tankar/KÄNSLOR vid första drogen..

Låter ju inget märkligt, men , just den biten har jag inte ens snuddat vid, iallafall inte under åren jag varit drogfri.

SHIT vad det satte igång saker..fixade det, fixade att ta mig, med ett stort leende nästan hela vägen hem, men på min parkering utanför, när jag blev avsläppt, började det snurra..

Jag vill jag vill jag vill...så desperat mycket, bo någonstans där det finns möten, å samtidigt som jag känner en massa susande oro i kroppen, så är jag lite lättad mitt i allt, för att jag fattar att det går att hantera-och HUR..Bara inte just nu, så jag får väl tro att det åxå har en mening..å nu kom jag på det-jag ringer min sponsor..

ill be back



Ovido - Quiz & Flashcards