Alla inlägg den 20 december 2008

Av Elvira - 20 december 2008 21:40

..å då syftar jag inte på musiksmak..hehe

*dreggel*

Fasen...känner själv att jag börjar slå över i något som motsvarar gubbsjuka..men hittar inte ordet för det...

Å lilltroll..ja..eh..nä, hon tycker att jag är sjuk..skakar på huvet å säger att  "det är ju en GUBBE!!!"

(intet ont anandes, men har för mig att han är lika gammal som mig :s)

Nåja, nu ska vi snacka vidare här..utan dator..

Love E

Av Elvira - 20 december 2008 15:13

..har jag..måste hinna fixa mat här innan jag ska till jobbet, men såg att jag fått julkort i min mail...å det va lite bra!

Tack Marco

Av Elvira - 20 december 2008 12:31

..från en jobbkiddo, som ett bevis på att mina tofflor är löjliga..

Själv ser jag bara hur jäbbla linnet kasat ner, å hur ilsket det är att gå klädd så på jobbet...*gulp*

Vilket alltså hade något positivt med sig..att jag numera tänker mig för innan jag låter mig fotas i fel vinkel  =)


Ack så pinsamt..men att jag skriver det här, betyder ju att jag är väldans öppen å inte ett minstaste dugg ytlig..

Inget ytligt alls..NÄ!!!


Hehe..


Hur som helst, så älskar jag mina duntofflingar, å alla som brukar vara på mitt jobb ska få ett par i julklapp!..å så blir det dresscode..ingen får vara där utan tofflor..rosa!


Hah! Kom ihåg vem som bestämmer- onge!!!


Vänligen världens ödmjukaste Vira


Ovido - Quiz & Flashcards