Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Elvira - 8 juni 2008 11:18

..åh, såg just på tv4:as nyhetsmorgon, hur en jättesöt farbror vann över 12 miljoner på triss-skrapet, å grät!

Alltså, JAG grät..inte han!

Vad skulle jag göra m 50 000 i månaden i 20 år framåt?

Sluta jobba?..näe, definitivt inte, hade jag jobbat där jag jobbar för pengarnas skull så ..nä, inte alls.

Resa? maybe lite...

Köpa stort "madickenhus"? Absolut..

Vet en kille som vann över 20 miljoner för ett par år sen, å de är nästan slut redan(dessutom sitter han i finkan för bla häleri-mycket begåvat)

, jag hade förmodligen lyckats sätta sprätt på dem lika illakvickt ..nä, bättre att de som verkligen förstår värdet utav pengarna får dem, för själv är jag klippt värdelös på det där m slant!!

Men ska nog tusan köpa en trisslott ändå, "bara ifall att" liksom..:D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards