Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Elvira - 27 juni 2008 22:44

nyss uppstigen ur graven..ja, lite så känner jag mig,

Har legat plakat sen i måndags kväll å varit verkligt risig, med ont i överallt å en huvudvärk jag inte ens anat va möjlig..

Hursomhelst, började jag känna mig lite bättre idag, tänkte att jag går till affären, men "tji den tjabo"-varje steg känndes som slag med stor planka över ryggen..

Hur som helst fick jag åka till doktorn nu på kvällen å man provade å provade ån sen va det dags att lyssna å klämma..

när jag tror allt är klart så ska jag vända ryggen till å uppenbarligen sitter doktorn å laddar för att boxa mig rakt i njuren

-Gör det ont?

ONT??!! Jäbbla... grrr!!!

varför ska de alltid slåss? å plågas? blir man bra då?

Jaja, jag fick pencillin, å en massa skäll för att jag ätit värktabletter, som såklart inte är smart m dålig lever, men nödvändigt, när man har skyhög feber, å ont så man inte kan vända sig i sängen ens..

Huh..

MEn jag har en riktig toppen vän som körde kords å tvärs för att skjutsa mig utan gnäll, å DESSUTOM gav mig en JÄTTEFIN paket!! :D

Såna växer inte på träd, å jag är värlens lyckligaste att ha en sån jag..jajamän

Nu ska Vira sova å bli frisk igen

Kram kram alla! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards