Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Elvira - 19 juni 2008 18:44

Nä ta mig fan att jag låter andra styra till mitt huvud, jag tycker om mig,  det är bara att välja att göra det samma, eller att låta bli

- as simple as that!

Det här är åxå egensinne..HA!

Av Elvira - 19 juni 2008 17:28

Tanken m att ha en blogg va definitivt inte att stöta mig, eller framhäva alla mina "rätt", men blir tydligen missuppfattad...duktigt så åxå!

Sak samma, tänker inte va så drastisk att jag raderar hela bloggen, för den är min , MIN, där mitt egensinne får styra precis ALLT om jag så vill, men tänker inte skriva heller på ett tag, tills jag kännt efter vad jag, JAG, vill med den..så jag inte i blind självgodhet  rider på en egotripp här!

Ha en alldeles underbar midsommar alla vänner!!

Kramis


Av Elvira - 19 juni 2008 10:54

´Hade väldigt bråttom i morse, hann inte fota händelserna utanför balkongen, men en STOR ja..vad det heter, hmm, såg ut som en jättecontainer på hjul, m lyftkran, lastade på det ena husvagnsliket å åkte iväg m det-vila i frid!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards