Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Elvira - 15 juni 2008 19:07

Nu vet jag ännu mer om husvagnen utanför, hihi, enligt en annan granne har hyresvärden hotat att flytta bort båda vagnarna imorgon, måndag.

Det är alltså därför jag hört muttrande å svordomar utifrån, där han gått omkring å bänt isär husvagnen m skohorn under dagen..nåja, själva poängen är i allafall att (allt enl. senaste nytt från min " berättargranne")husvagnen nu flyttats in i ägarens lägenhet i kvadratmeter-stora delar!!

Å han är ARG-det är därför han svär så högt när han gör bitar av den...

forts. följer

Av Elvira - 15 juni 2008 14:24

Idag arbetades det dessutom med skohorn, förutom den vanliga kniven..

Imponerande!

Av Elvira - 15 juni 2008 11:42

En söt trollunge å gulligaste kissen i byn! Minsann!

Av Elvira - 15 juni 2008 11:07

NU fattar jag! Har hört mig för lite, om den fd husvagnen, å det är tydligen så att grannen tar reservdelar från den vänstra  till den högra!

Då är det ju kristallklart..!*host*

självklart!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards