Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Elvira - 23 juni 2008 19:34

nu har jag lyckats skapa en röstning åxå, jag är verkligen ett snille ju!

Så RÖSTA RÖSTA, snälla alla!

Kram

Av Elvira - 23 juni 2008 18:19

..aldrig rostar?

Jag känner mig oftast väldigt befriad från klyshor, tror sällan att de är så sanna..,menjag undrar ändå?

Kan det va så att det med all kärlek alltid finns kvar ett korn, någonting som kan blossa upp igen?

Jag har för min del en väldigt vänskaplig relation m mina ex,(låter det som att det är många, så låter det fel:P) för mig är det den självklaraste sak i världen, skulle kännas underligt om man är så nära en tid, för att bara helt försvinna..

Stötte på en "gammal" kärlek idag, vi satt å pratade 45 min, å när vi skilldes åt så kom jag på mig med att ha ett stort flin i ansiktet..

nä, det är nog inte kärlek, kanske det är mer självgodhet över min goda smak..:D

ja, så är det nog..

Nu ska jag försöka parera regnskurarna, å lubba till affären för att köpa lillans favorit bullar, å festis-så klart!

Kramis alla!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards