Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Elvira - 14 juni 2008 23:49

För att du gillar den så mycket!

Av Elvira - 14 juni 2008 23:47

Du tog orden ur min mun..eller ur mitt tangentbord! Hade samma tanke, men tordes inte liksom avslöja den..tanken alltså:D

Av Elvira - 14 juni 2008 22:12

nu måste jag bara lära mig hur man lägger in bilder här..

Provar först med min utsikt från balkongen, en något underlig syn- min granne roar sig tydligen dagarna i ända med att skära sönder sin husvagn, å jag kan med visst nöje följa "raset" dag för dag..

Stiligt! Inte sant!?

Av Elvira - 14 juni 2008 11:59

Blir lite lycklig av danska, blir lycklig av Gasolin, å flyttas vips en massa år tillbaks till rikytigt glada dagar av den här..snyft..;D

Va riktigt på uselt humör en kväll för en massa år sen, å för att muntra upp mig tog mina älskade vänner, Micke Thomas å Carina, å sjöng för mig, den här låten just, för full hals, på danska(!) Det är sånt som smälter bort vilket skithumör som helst, på ett nafs, å det funkar än i dag!

love E

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards