Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Frisk igen!

Av Elvira - 30 juni 2008 23:38

Ja äntligen har värken släppt, så skönt, men OJ vilken abstinens man kan få efter att röra på sig.. Lillan sover nu, å eftersom jag inte ens i värsta snurriga stadiena , någonsin lämnat henne ensam, gör jag det ju knappast nu heller, men hoppsan va jag kunde betalat bra för en barnvakt en timme...VILL UT! (hur får man tag på en au pair förresten..?*tänka, tänka*

Kan tom tänka mig att jogga en runda, bara jag får komma ut en stund.. Äsch, får ta det i morgon i stället..

Har hört sägas att om man får en plötslig lust att göra nåt nyttigt, ska man sätta sig å vänta tills det går över.. :D

Kanske har jag blivit aningen viktfixerad, har ju jagat viktkurvor i två månader nu, sem jag insåg att det är möjligt att gå ner i vikt.. har "bara" 8  kvar, har fått bort hälften av allt jag gick upp, med det friska livet..( alla solar har sina fläckar)

Åkte till Skärblacka på ljusparty idag, åkte dit fast besluten att inte köpa nåt, å det gick bra, köpte bara två saker, hmm..å blev 500:- fattigare,,suck, lär mig kanske aldrig,men va tusan, lever bara en gång, å jag tror inte på iden att den som har mest när han dör vinner..nä, då är det nog andra saker som räknas..

Sov gott alla vänner, tittar kanske in från jobbet en stund!

Puss!

 
 
johnny

johnny

1 juli 2008 09:57

Hej tjejen!
Gillar att du fixar ditt barn så bra. Men ibland kan man nog behöva lite "ledigt" kan jag tänka. Du är välkommen till mig då*ler*
Bamsekram !!

http://www.joasson.blogspot.com

 
Ingen bild

Elvira

1 juli 2008 19:59

Raring..akta dig för vad du önskar dig-du kan få det!
:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards