Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Gahhhh

Av Elvira - 1 december 2008 10:41

Slog precis upp morgonens blaska, å såg en liten notis, om att from Januari, delar danska staten nu ut heroin, ack så kontrollerat, till vissa missbrukare.

Shit..ska försöka hitta artikeln på nätet så jag kan länka den.

För jag vet ju med mig själv, att jag har en reaktion-eftertanke tid på ca 3 tim, å den ska jag hålla på , även när jag skriver, men fan, å mutter, å tandagnisslan, så det står gnistor..hehhh..


Släpp, släpp Elvira!


Såja, det positiva i det va att min obehagskänsla från i morse byttes ut mot frustration, som jag kunde sätta fingret på..

Nä, nu ska jag sätta lite fart, sen kväll på jobbet idag, så jag kommer bergis tillbaka..

Kram 

 
 
peter

peter

2 december 2008 00:38

Jag kan också få tokspel på sånt... å gå igång järnet... fattar inte varför jag inte bara släpper taget om det direkt (eller det är kanske just det jag egentligen fattar)... det är ju så tvärtemot vad JAG tycker *L*... att lösa ett drogproblem med droger har jag ju sysslat med alldeles för länge... å inte fan funkade det för mig.

kontrollerat drogande... för fan... vakna.

Jaja det är min åsikt...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

2 december 2008 07:51

Vad ska man säga om det!!!!! Tycker nog det är galet och bra på samma ggn....Motiveringen vet jag ej vad den är...hmm...ha en bra dag! Kjam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards