Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Dåligt minne..

Av Elvira - 3 december 2008 20:17

..har jag tydligen..jag vet att jag haft den förut, men den är så fiiiin , så ha förbarmande=)


 
 
Henrik

Henrik

3 december 2008 23:21

Hey you! ;-)
Yes, så fiiin!! Hade den som "status" typ i går. Lustigt att du hade ramlat in på min MySpace innan, vi måste ha nån gemensam vän där antar jag. Har du nån egen MySpace-sida? Osså en helt annan sak, när är din årsdag?

Kram H

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

3 december 2008 23:27

Ja visst är den? det finns mååånga.. Årsdag 12 Mars, då blir jag 2!
Nae, har ingen sida där, och vet ingen annan heller som har, så jag vet faktiskt inte hur, eller varför, men sett den har jag.. Du, din sista är knivig..hmm, men attans va skoj det va..eller ÄR =)
Kramis

 
Henrik

Henrik

3 december 2008 23:43

Wow! Min årsdag är 10:e Mars, det var nära. Mitt första NA-möte gick jag på den 13:e. Det var år 2000, you do the math. Jag har lagt till en rad, hjälper det?

Krrra... ;-)

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

4 december 2008 00:00

Aha..så då har du sisådär 7 år å 2 dagar mer..
På ett ca så där ungefär*ler*
Ska genast kolla om jag tar det nu..men håll med att FB är lite knöligt, när det gäller att se vad som är skrivet ibland..suck, eller så är det bara jag..
Ska kolla, å sen krama kudden, så går jag bet, återkommer jag imorgon!
Kramis

 
Henrik

Henrik

4 december 2008 00:10

Det blir femma i matte. :)

Och JA, jag håller med... Så det är inte bara du. Fint du skrev, det senaste "Jag är inte ensam" blev lite blöt i ögat, minnena kommer tillbaka även efter nästan 9 år.

Gonatt-kram, nyfunna vän!

Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

4 december 2008 00:28

Tack tack snälla!
Kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards