Direktlänk till inlägg 5 december 2008

mening med allt..

Av Elvira - 5 december 2008 20:38

..hon va inte hemma..heehh


Ringde en vän istället, tjöt en skvätt, å återgick snabbt som ögat till här å nu..å blev påminnd om att acceptera det jag inte kan förändra, å *poff*

så va tåren och frossbrytningarna borta för stunden..

Å nu funderar jag på att radera inlägget jag skrev nyss, men låter bli, för som sagt,det är lite terapi..

Fick just höra att jag ju faktiskt borde vara trött och sliten nu, så det kanske är därför det blir mer svårhanterligt..å så är det nog..


Ska göra en kopp the, hoppa i mjukiskläderna, andas lite, så kommer jag kanske tillbaks..är barnledig, jobbar ju hela helgen igen( Gissa vem som tänker ta semester snart!!??)

Hur som helst, ska jag sätta mig en stund, och försöka komma ihåg att andas..

Love E

 
 
peter

peter

6 december 2008 01:21

Oj vad jag kan känna igen mig i vad du beskriver i ditt förra inlägg... så var det nästan jämt för mig när jag började med att föreläsa... det liksom bara pockade upp någonting som jag inte känt på när jag berättade... jag är såååå jävla glad över att vi var två de första åren... för att vi kunde stötta varandra när det kom känslor vi inte var beredda på... ojoj vad mycket som kom fram... och liksom från "ingenstans".

Det kommer fortfarande sådana stunder för mig... men nu är jag ju inte så rädd för mina känslor längre... men det var nyttigt för mig att läsa vad du skrev... och påminna mig själv om att jag är inte samma människa som jag var i missbruket nu när jag är drogfri... det är skönt att veta.

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

6 december 2008 12:31

Jo, det pratas väldigt mycket hos oss åxå, om att inte gå ut ensam första tiden..
Det märkliga är ju, att det plötsligt, från ingenstans kommer känslor som man inte ens varit medveten om..
De skriver att du inte är så rädd för dina känlor längre, å det va verkligen "huvet på spiken"..det va just RÄDD för känslan jag blev igår..
Tack snälla för att du "bollar tillbaks" det jag skriver, det får ju mig med att känna mig ganska "normal" *ler*
Stooor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards