Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Knytkalas...

Av Elvira - 7 december 2008 14:13

..ska jag på idag, med jobbisarna!

På min lott föll att fixa ägghalvor..å det är ju så här, att köket är inte direkt platsen som gör mig lycklig..

Hur som helst, så borde jag egentligen skala ägg nu istället för att sitta här..hmm

Mina ägg ser ut som månlandskap!!!

Det är kratrar å bitar borta ur varenda ett!!!

Upprörande ju..

Ringde en jobbis i stan å förklarade, å tydligen är det normalt, färska ägg gör så=)


Har varit på míddag hor en väns föräldrar idag, och fick lite hicka..föräldrarna va sååå glada att han hade med sig flickvännen hem(!?)

Huuuga, å en sak är väldigt säker, att det va inte min tanke..

Är inte, vill inte å kommer inte bli någons flickvän-gulp!

Hur som helst, måste skala vidare, så det va bara en parantes..kramisar, å ha en fin 2:a advent (skriver hon som inte ens packat upp ljusstaken..)

 
 
Ingen bild

Helena

7 december 2008 17:27

det är bara att täcka med lite xtra majonnäs...Visste du inte att du ahde pojkvän! Luriga dom e småpojkarna....heh kjam

 
Ingen bild

Elvira

7 december 2008 21:05

*skratt* nä det visste ju inte jag heller...
Nä, det har jag så klart inte, å hade jag haft, så hade du vetat det=)
Knuffade ihop halvorna, så det suntes inte, å så extra stora dillkvistar-blev snyggt som bara den..
Kjamis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards