Direktlänk till inlägg 8 december 2008

vackert...

Av Elvira - 8 december 2008 12:27

..å vad jag önskar att jag kunde spela gitarr..

Har av någon outgrundlig anledning snöat in på Pink Floyd igen( tack Brossan) =)


Ska på styrelsemöte i Linköping med "mitt "studieförbund idag, inte förrän i kväll, men jag tog ändå en ledig dag idag..tycker jag är värd det..


Glider omkring i min morgonrock fortfarande, hehe, såå skönt!

 Men ska nog ta mig in i en dusch nu, å försöka komma iväg, har lite annat att uträtta på vägen..

Kramis


 
 
Henrik

Henrik

8 december 2008 17:48

Hej Sörran!
Åh vad gött med lite fin musik efter en kaotisk dag på jobbet. Nåja, det gick ju bra ändå, föreläsningen blev långt ifrån vad min perfektionism hade önskat men det visste jag ju innan, börjar lära mig nu. Den blev okej.

Kul att jag kan påverka, när det gäller bra musik och inte nåt destruktivt, som förr. "Meddle" och "Animals" är två bra plattor som sällan hörs. Har du utforskat dom?

Jag har kusiner från Linköping. Talar du sån härlig Östgötsk dialekt som dom tro? Många lustiga små frågor dyker upp, tror jag ska ta och samla ihop dom och "fylla" din inkorg, min är fortfarande tom... *blink*

*kramar om* gör Brossan Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

8 december 2008 22:11

Hellooo=)
Skönt att din föreläsning blev ok, tror faktiskt att den blev bättre än bara ok*ler* Tror att vi ofta är väldigt stränga domare, iallafall mot oss själva..
Nä du, tror inte jag har särskilt mycket östgötsk dialekt, är ju inte uppväxt här..fniss, får skriva en hel "lifestory", å skicka till dig..( kan va bra träning, inför mer allmänna föredrag..
Nu kom jag precis hem, så jag måste umgås lite med min dotter.. Ha det bäst *kram kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards