Direktlänk till inlägg 10 december 2008

Beviset på min barnsliga sida=)

Av Elvira - 10 december 2008 17:31

Här är bamseklistermärket på mobilen...

Idag bidde det inget..*snyft* för att det gick så "smidigt"

Huhhh, om det inte vore så osmakligt så skulle jag lägga in en bild på hur ett smidigt blodprov ser ut..men nu nöjer jag mig med att skriva att det är lila, å rödstrimmigt...å ganska ont..å som vanligt "synd om"..*ler*

Men jag är glad, för nu är det färdigt-för den här omgången.


Ska straxt på födelsedagskalas, så jag ska utfodra mitt lilltroll å sen dra..

Mina jobbisar tvingade mig att vara ledig i morgon, för att hon "minsann visste hur många dagar i sträck jag jobbat"

Jag va ju ledig i måndags, men det gilldes tydligen inte, för att jag haft mitt möte i inköping till sena kvällen då..gulligt hur som helst..Å lite sant är det, för det blir ruskigt många timmar mellan varven, så jag passar nog på ändå imorgon.

Kanske ska dra igån lite julstök? Iallafall få upp ljusslimgan på balkongen..eller nåt..


Kram kram på er

 
 
Ingen bild

Helena

10 december 2008 17:46

Sötbamse....Skönt att du verkar ha såna bra arbetskompisar! Sånt är ju sååå värdefullt. Jag håller på tvättar och försöker att på alla sätt lindra min ångest...det är inte så lätt! :( Ska till pyskologen imorgon ....Kram

 
Ingen bild

Elvira

10 december 2008 21:35

Ja, jag älskar dem..de är typ som sända från himlen

 
Ingen bild

Elvira

10 december 2008 21:39

..men va fasen..?
Halva kommentaren försvann..?
hmmm
Hur som helst, jo jag skrev att du är himla duktig som tvättar, FASTÄN det inte är Söndag=)
Å att jag håller alla tummar för att du får med dig något bra från mötet imorgon..och att jag hoppas du får sova ,några nätter med RIKTIG sömn..sömnlöshet är farligt-på riktigt..kan sätta igång en massa skit..huuuh..
Skickar styrketankar, Bamse skickar tankehonung..å så stioraste kramarna till dig vännen min

 
Ingen bild

Helena

10 december 2008 23:30

ska väl börjas att tränas lite med avslappning...jag behöver det! Tänker på dig ofta...stora kramen..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards