Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Jäbbla duktig ja´

Av Elvira - 11 december 2008 18:19

Som minsann lät bli att ringa mer till jobbisarna...mmm


Jag gjorde en massa andra bra saker..åkte å handlade..skurade lite i badrummet..klackade om stövlarna..lagade mat (lasagne.smask smask)

Å nu tvättar jag*stolt*


Tänk att så lite gör så sabla mycket för skälvkänslan ändå...


Kom på idag, att min julstress inte gjort sig påminnd än..funderade på hur det kan komma sig, å faktiskt tror jag att jag kom på svaret..idag har jag ett program som funkar i precis allt jag gör.

Tack tack för det!!

Tack tack till mig själv som gav det en chans..


Förr om åren har jag varit så trasigt stressad inför julen, så att när själva julafton kom, va jag ett riktigt vrak..så kraftigt doserad, först uppåt för att orka, å sen neråt för att  dämpa det, å sen mer uppåt då för att häva det andra..ja, ruskigt vidrigt faktiskt..eller, det vidriga är ju att mitt lilltroll växt upp så..å det sjuka är att jag va övertygad om att det såklart inte märktes något,,

Så förra julen då, som ändå va drogfri, men ändå jobbig..nä, ska släppa det, vara glad att det ser annorlunda ut nu, å packa mig ner i tvättstugan..

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards