Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Sjuuukt snygg!!!

Av Elvira - 13 december 2008 20:53

Dreggel...

:P

ehhhehh...

AAlltså, när jag nu ändå va inne på olika versioner av låten, så hittade jag denna...Nu behöver jag inte lyssna efter fler...

Finns det någon kvinna, som ser den här, å som inte håller med om att snubben är ..ehh..superlativ..vilket som..!?

*slurp*

Gottegris jag..hehe

 
 
Ingen bild

Helena

13 december 2008 21:02

Är du medveten om hur många som läser din blogg? MÅNGA...roligt tycker jag....KJmiz stumpis....*ler*

 
Ingen bild

Elvira

13 december 2008 21:13

Tjaa..jo, jag lyckades ju meka in en räknare här för drygt 2 veckor sen..
Hoppas att alla tycker om samma pudding som jag då, hehe, för jag delar så gärna med mig av allt som är vackert*ler*
Stora kjamen! Å ha en riktigt bra kväll gulledu..

 
Henrik

Henrik

13 december 2008 21:24

Den var ju rätt okej också faktiskt, väldigt trogen originalet. Är mycket på en amerikansk sajt och har där förstått att Ville är alla tjejers absoluta favorit, typ hysteri. Och det kan jag förstå, med dom "hundögonen" hehe.. ;)

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

13 december 2008 21:58

Ja..de hundögonen..hela uppenbarelsen..mums!
Har en annan låt här någonstans i somras, med honom å en kille till, och Apocalyptica..Bittersweat heter den.
Det är liksom något ruskigt manligt i hans röst..
Kram kram

 
Paula

Paula

13 december 2008 23:23

Mehh, vänta lite... SNYGG?? Han?? Njähh, inte i min bok iaf.
Förövrigt, vilken porrig video, dom var ju nakna där en sväng. Tihi, jag i min singelhet fattade knappt varför dom var nakna. *höhö*

Och ja, jag har annorlunda smak. :-)

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

13 december 2008 23:33

QUE!!?
På riktigt?
Oj...fast det är ju bra, för då blir det fler av min sort till mig, å fler av din sort till dig..väldans rättvist!:)

Jag gillar den lite ruffigare sorten, han är inte alls lika fin utan "ruffet"har jag lyckats forska fram..hehe..humm

 
joasson

joasson

14 december 2008 12:30

Mjae, inte var han så attraktiv tycker jag. Däremot HON, hyfsad låt också. Men inget jag själv föredrar att lyssna på.

http://joasson.blogspot.com

 
Ingen bild

Elvira

14 december 2008 12:45

Inte...? Nä, men jag har ganska egen smak, har ju fått höra det förr så...
Nåja, som sagt, ju fler som tycker annorlunda, desto fler puddingar till mig...

 
Ingen bild

Conny

14 december 2008 18:48

Bra video. HON är snygg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards