Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Godkänd!

Av Elvira - 16 december 2008 17:51

Av läkaren alltså!

Han va snäll, hade hört en massa gojja om att han skulle vara osympatisk o tjurig å haaaata människor som knarkat..men han va supergullig!!:)

Jag frågade om jag va frisk, å han svarade att det inte va vad han kollade, utan om jag verkade leva mitt liv på ett sunt sätt, å DET tyckte han absolut att jag gjorde *lättad*

Ett prov till, imorgon, sen är jag helt klar...


 Sen ska jag ta körkort å åka till Västerås, å hälsa på Helena! Jisses vad jag saknar att "titta in"hos dig..bara se vad du gör å hur du mår....

Är ett vanedjur så, svårt att bryta ´mina vana mönster..iallafall vissa..

*ler*


Har varit ensam på jobbet idag, eller inte ensam, men jobbisarna va lediga, så det va bara jag där av oss..

Annars va det full rulle hela dan nästan..hade en massa trist skrivgöra att ta i tu med, hann knappt hälften..nåja, gjorde det mest akuta iallafall..


Pratat med Thomas idag..han är ju på en avd där de jobbar med 12-stegs behandling..

Hehe..han har fortfarande svårt att se att han har problem (å ändå sitter killen på ett 6års straff för grovt narkotikabrott(!))

Tycker att vi hade ett bra samtal ändå..han har börjat lyssna..inte baaara höras, å vara centrum..det finns hopp än..

Hoppas de ändrar beslutet om att jag ska anses vara en säkerhetsrisk på anstalten, så att jag  får komma dit.

Inte för min skull, , men så att jag kan följa med Alicia, för det känns inte bra att låta henne gå in med någon annan..vet faktiskt inte riktigt vem det skulle vara heller..

Svårt fall..

Ska straxt äta här, bara vänta in trollisen som är på handbollsträning..

I´ll be back

Kram

 
 
Ingen bild

Helena

16 december 2008 18:18

Gud vad glad jag blir =) Jag väntar tålmodigt på att du kommer. Ser jag fram emot! Jag har varit och handlat hem en massa mat , frysen e full...Jag har sovit som en stock idag , fram till 11.30...inte riktigt vaken än memn men...STORASTE KRAMEN TILL DIG och grattis till idag *puss puss*

 
Ingen bild

Elvira

16 december 2008 18:23

Frysen full? Shit va duktigt jobbat! Själv får jag ångest av att storhandla, panik efter halv listan, å så ger jag upp..
Skönt att du sover..nu är det visst min tur att ha trubbel med det..*suck*
Nåja, det går över..
Ha det så bja, BAMSEKJAM !

 
Henrik

Henrik

16 december 2008 19:36

Grattis! Det visste jag väl... ;o) Tack för ängeln, skickar en tillbaka (ber Gud ordna det)

Ska arbeta med sorgbearbetningen ikväll men håller ett öga på msn:en i fall du skulle dyka upp. Man behöver ju alltid en paus då och då, hehe!

Kramaromochomigen

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

16 december 2008 20:45

*ler* Fick just 20 änglar till min mobil faktiskt..

Har lyckats bryta loss mitt barn från datorn en stund, så jag har svårt att komma åt min msn nu..kanske jag kan muta henne om en stund igen..

Lycka till med din bearbetning..heter det så..? Är lite ordvill tror jag...
Kramisar

 
Ingen bild

s..

17 december 2008 16:11

så jäkla gött gumman!! snart jäklar blir det tuta av då ;)
hahahahaa
stora kramar..

 
FEBB

FEBB

18 december 2008 08:20

Godmorgon! Hoppas du får en härlig torsdag :')

http://febb.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

18 december 2008 12:07

Hej S, Njae, inte tillräcklig snart, kan otåliga jag tycka..men ganska.. =)
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards