Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Minnesglapp?

Av Elvira - 18 december 2008 21:33

Känner ju att jag haft bilden i bloggen innan, men hittar den inte..?

Alicia sitter nämnligen precis bakom mig å bläddrar bland en massa pappersfoton, å klämmer ur sig att

-Här sitter du å nördar dator..

-mhmmm..?

-alltså, jag menar här!

-öhh...?


Det hon menade va att hon tittade just på den här bilden..

(men på vanligt foto, alltså , ett sånt där gammalt hederligt..!)

=)

ser ni åxå hur jag stavar med munnen?

Hihi...


 
 
Henrik

Henrik

18 december 2008 21:52

Hej där, vackra! :o) Bra bok där också, vi har en traditions-grupp alldeles här där jag bor och vi brukar läsa "andliga principer" om varje tradition. Ur den boken, alltså. Underbart!!!

Ja, tungan rätt i mun... ser tatueringen oxå.. ;-)

Kram, vi hörs

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

18 december 2008 22:05

meeen..DEN ska man ju inte se ju.. *L*
Ja, jag fick boken straxt efter att jag fick guiden..
Fniss, jag trodde att jag skulle få facit på frågorna=)
I boken då...men faktiskt, hittar iallafall små ledtrådar i den...!


 
peter

peter

18 december 2008 23:29

Jag la också märke till boken *L*... och så såg jag att du liksom jag tittar på tangenterna när du skriver *L*.

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

19 december 2008 07:53

Hehe..jo det gör jag ju...men faktiskt inte heeela tiden..tsss, gissa vem som plötsligt skriver utan att titta? =)

Kram kram

 
Henrik

Henrik

19 december 2008 08:29

Undra på att jag blir efter när vi chattar. Jag skriver med höger pekfinger. Och tittar heeela tiden. ;-)
Ha det bäst!

*kramar*

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Helena

19 december 2008 11:30

Om du hade en #vän" som du känner snäser av dig och beter sig allmänt illa och har en dålig attityd...en som aldrig kan be om ursäkt , har inga fel utan är den som överseende med mig hela tiden...Skulle du ha gjort som jag och brytit? Orkar inte ned henne....Kjam

 
Ingen bild

tomten

19 december 2008 12:39

Jag är lite nyfiken! vad var det med johnny som du föll för?

 
Ingen bild

Elvira

19 december 2008 17:23

Henrik, vem har bråttom? Å sen tycker jag inte alls du blir efter..du snubblar ju iallafall inte på tangenterna, som jag gör vartannat ord =)

Kramisar

 
Ingen bild

Elvira

19 december 2008 17:33

Hej Helena.. Huhh, vilken jobbig sits då..
Men hade jag en vän som behandlade mig ovänligt så hade jag säkert tagit det med honom/henne..Undrat om det va något annat som kanske påverkar henne på ett sätt så hon kanske mår kass.. Men annars hade jag gjort som du, brutit.. Har ju faktiskt gjort det för inte allt för länge sedan, eller iallafall dragit mig undan ordentligt..jag blev helt enkelt "sänkt" av att ha henne nära, orkade inte med att känna mig sårad, eller förbannad, varje gång vi träffades ..
För min del så kan jag ju känna mig alldeles för värdefull, för att låta någon behandla mig illa, å det tycker jag att du med är, i allra högsta grad!!!
Blev det rörigt nu?
Känner att jag drog iväg lite..men i huvudsak så vill jag nog bli behandlad, som jag behandlar andra, en klysha, men ack så sann...
Stora varma kramar

 
Ingen bild

Elvira

19 december 2008 17:43

Men Tomten, när du väl tittar in hos mig, så frågar du efter Johnny...?
Jag trodde du ville veta vad jag önskar mig jue..

Hur som helst..bra fråga!
Jag träffade honom för några veckor sen, å frågade mig det samma sen..
Märklig känsla va det, att det som kännts så mycket, på så pass kort tid ändå, eller nåja, några månader,dunstat och inte längre kändes alls..
Men jag tror inte det va så mycket hos honom, som att han kanske va på rätt plats, i rätt tid?
Det va lite annorlunda, för att jag fastnar för samma drag hos män, så gott som alltid, å han hade inget av dem..
En sak jag däremot uppskattade riktigt mycket, va hans ärlighet! Jag hade en känsla av att han va så där vansinnigt rakt på sak å okomplicerad, å det är något jag uppskattar massor hos ALLA..
Kan nog inte ge dig ett bättre svar..sorry!

 
Ingen bild

s...

20 december 2008 10:13

tycker att du gav tomten ett utomordentligt bra svar.. fick nästan känslan att det var johnny själv som frågade?

 
Ingen bild

Elvira

20 december 2008 10:55

Hej S..tack för det.. Det va min första tanke också, men jag tror faktiskt inte det...
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards