Direktlänk till inlägg 20 december 2008

Fick just en bild...

Av Elvira - 20 december 2008 12:31

..från en jobbkiddo, som ett bevis på att mina tofflor är löjliga..

Själv ser jag bara hur jäbbla linnet kasat ner, å hur ilsket det är att gå klädd så på jobbet...*gulp*

Vilket alltså hade något positivt med sig..att jag numera tänker mig för innan jag låter mig fotas i fel vinkel  =)


Ack så pinsamt..men att jag skriver det här, betyder ju att jag är väldans öppen å inte ett minstaste dugg ytlig..

Inget ytligt alls..NÄ!!!


Hehe..


Hur som helst, så älskar jag mina duntofflingar, å alla som brukar vara på mitt jobb ska få ett par i julklapp!..å så blir det dresscode..ingen får vara där utan tofflor..rosa!


Hah! Kom ihåg vem som bestämmer- onge!!!


Vänligen världens ödmjukaste Vira


 
 
Ingen bild

Helena

20 december 2008 12:53

Söta små tofflisar! bra gukkig är du...kram ;)

 
Ingen bild

Elvira

20 december 2008 13:03

Ja de är jättefina, tycker sååå mycket om dem ju! Det är dun i dem, så de är jättevarma åxå... :)
Super gukkig är jag*L* Du med!
Kjam kjam bästa Helena

 
Ingen bild

s..

20 december 2008 15:14

får du fortfarande höra att du är ytlig? kan inte idioten ge sig som sagt detta nu?
kram

 
Ingen bild

Elvira

20 december 2008 16:00

Inte bara ytlig, gumman, nä jag är ganska cynisk, hård och kall åxå...
;)
Men vet du, det gör inget..inte ett dugg, jag känner själv att jag är ganska bra som jag är, jag tar gärna kritik, det hjälper mig faktuiskt, att se på mig själv..
Det handlar ju ändå lite om varifrån det kommer..ja du förstår mig nog...
Kram kram

 
Ingen bild

s..

20 december 2008 17:38

jag tycker iaf att det skitroligt att läsa din blogg.. o att prata med dig överhuvudtaget. bara så att du vet ;)
men på ett sätt tycker jag ändå att han ska lägga ner skiten nu.. han är ju en förbittrad gammal vidrig gubbe som sitter o totalt förläjligar sig via sin blogg! hemska vidriga människa!
kram kram

 
Ingen bild

Elvira

20 december 2008 19:30

Tack för det, å detsamma!! =)

Ang att förlöjliga sig..alltid ett eget val..får väl vara så då, men lite sorgligt, kan tyckas..
Stora kramen till dig

 
Ingen bild

j

20 december 2008 22:00

Vad jag vet så brukar du ju ha linnet så där??!!
Och du är fortafrande ytlig enligt min mening, men det är ju ditt val.P&K

 
Ingen bild

Elvira

20 december 2008 22:23

Jaså? Ja..gillar ju att flasha tuttarna..särskilt på jobbet, inför småkillarna..eller hur va det nu?
Naturligtvis är det mitt val, det är ju liksom min blogg...

 
Kicki

Kicki

20 december 2008 22:30

Vet du...stå på dig, din blogg e härlig att läsa..både positiv o givande!!!...go girl!!!
*L*...önskar dig en härlig jul och hoppas på MEEERA härliga blogginlägg!!

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

20 december 2008 22:36

Så glad, så glad blir jag:D

Önskar dig så klart det samma..å flera blogginlägg utlovas i denna sekund!
*Kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards