Direktlänk till inlägg 24 december 2008

Till ALLA FINA...

Av Elvira - 24 december 2008 11:50

..STORA Julkramar från mig... =)

 
 
Sarah Giercksky

Sarah Giercksky

24 december 2008 15:25

God jul :)

http://SGiercksky.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

24 december 2008 15:30

Det samma!! =)

 
Paula

Paula

24 december 2008 21:02

Julkramar tillbaks. *kraaaaam*

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

R

24 december 2008 22:15

GOD JUL o hoppas den här dagen har varit fin , det har min varit , bamsestorkram . vist är låten så fin , liksom du ja fin .

 
Kicki

Kicki

25 december 2008 14:13

Önskar att du fick en jul i lugnets tecken...

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

25 december 2008 14:23

Ja, den har varit jättebra..eller, över förväntan bra iallafall..å det är ju bra..=)
Kram kram

 
Ingen bild

Elvira

25 december 2008 14:24

Ja, den blev faktiskt den lugnaste någonsin..
När jag tänker efter så inser jag att jag ALDRIG varit ens i närheten av så mycket lugn, en Jul...
Kram på tack för omtanken..

 
Henrik

Henrik

25 december 2008 16:32

Det var gott att höra att det var en lugn jul. Jag är så glad för din skull. :o)

Kan inte vänta... (Gud, ge mig tålamod)

Kramkramkram

http://www.myspace.com/base431

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards