Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Nycklar på vift...

Av Elvira - 26 december 2008 14:11

..har jag haft idag..

Panikade ett tag, fick klump i magen, å såg en film rullas upp över hur knöligt mitt liv skulle vara de närmsta dagarna..å hur jag skulle fixa nya nycklar..till jobbet, till källarn, tvättstugan..å framför allt -hem!!

Å lite panik över att någon som va synsk OCH oärlig, skulle hitta dem, å känna på sig att de va just mina , å använda dem...huhhh..

Försökte komma på var jag varit igår, så jag visste att jag hade nycklarna med mig hemifrån, eftersom jag va nere på jobbet en snabbis..å sen i affären, i solariet å hemma hos Eva..


De låg i Rogers bil!!

Lättnaden blev nästan ett litet lyckorus faktiskt..kände mig plötsligt tio kilo lättare-på riktigt!!


Försökte ringa sluta-röka linjen, å kolla vad jag ska sysselsätta mig med istället för rökningen, men det va stängt fram till den 29:nde...

Jäbbla..hmm *mutter*

Som med allt annat vill jag ju veta NUUUU!

Nåja, ska ju inte sluta före det ändå, me annars är nog just måndag en bra dag att sluta...ähh..nu ska jag lägga mig med min julklappsbok en stund.. Alicia har precis åkt, hon ska vara borta hela helgen..å jag har inget bokat förrän i morgon, när jag ska ut å käka, å gå på bio med sötjobbisarna..sköööönt att slappa..inget rastlöst alls..ähum

Kraam

 
 
Ingen bild

S...

26 december 2008 16:14

du kanske kan börja sticka eller rita eller brodera eller nåt.. så länge du underhåller dina fingrar ;)
lycka till.. kramisar

 
Kicki

Kicki

26 december 2008 19:45

Hej där!!, ja sluta röka kan va ett rent helvete men sista gången jag slutade tog jag inga hjälpmedel...jag började att tänka i vilka situationer jag rökte...jag lovar...morötter e ett bra alternativ...skiva upp en massa "slantar" av morötterna å ha dessa på borden, i kylen en påse i jackan...haha...de funkade!! *L* ALLA sätt e bra utom de dåliga så testa!! =)

http://gammtackan.blogg.se

 
peter

peter

26 december 2008 20:00

Synsk och oärlig... nä det behöver du inte oroa dig för en enda sekund *L*... den kombinationen funkar inte *L*.

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

26 december 2008 20:52

Det kanske jag skulle kunna S, tack för tipset..
Kan man sticka grytlappar?
Jag kan bara sticka raka saker..hmm, nåja, så värst raka blir de nog inte , men iallafall några decimeter...å jag behöver grytlappar....
Kram kram..å tack för tipset

 
Ingen bild

Elvira

26 december 2008 20:54

JAA!!!
Morötter måste ju va helt suveränt..knaprigt..gott..å så blir man inte ens tjock av dem..(har ju lite tjockångest:s)
Ska jag ABSOLUT prova, tack snällaste du!!!

 
Ingen bild

Elvira

26 december 2008 20:56

Njahee..?
Nä, Peter , du har nog rätt där..den funkar nog inte, tack o lov..
Å så kom ju nycklarna till rätta, de låg i en god väns bil...*pustar ut*
Kramisar

 
Ingen bild

R

27 december 2008 03:48

ja du ingen synsk dum menska hadde dina nycklar bara min bil ju o det enda som kommer ske med dem är att du får dem åter snarast möjligt , kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards