Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Dagens trudelutt

Av Elvira - 31 december 2008 12:13

 
 
Henrik

Henrik

31 december 2008 12:27

Gott Nytt År på dig själv, min vackra vän.

Jättekramarimassor Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

31 december 2008 13:18

*ler*
Jättebamsevärmekramis tillbaks!

 
Kicki

Kicki

31 december 2008 14:28

Hej å tack för din fina kommentar, önskar dig ett riktigt gott nytt år för det är vi värda...vet du, du har ändå kommit långt, du vet ju vad problemet är...de ju först då man kan börja jobba på det...mina relationer har varit piss rent ut sagt, kanske för att jag alltid har blivit "medberoende" på ett eller annat sätt...nu e jag BARA beroende av denna fantastiska karl om en så egen *L*...ha en fantastiskt trevligt nyår vad du än tar dig till med...skänker dig styrka att lyckas på vägen, kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

31 december 2008 14:55

Tackitack Kicki, å än en gång önskar jag dig detsamma..
Ja, jag ska nog åxå välja att se det så, att jag kommit långt.. *LER*
Tar tacksamt emot styrkan, å ger dig min tillbaks..
Stora kramar

 
Ingen bild

Helena

1 januari 2009 11:38

Hej stumpis! Vill önska dig ett toppenår och att du lyckas med allt du tar för dig. Du är en bra tjej med en jäkla massa jävlar anamma , använd den envisheten jämt och du kan komma hur långt som helst! STORA KRAMAR helena

 
Ingen bild

Elvira

1 januari 2009 12:41

Tack tack gumman!!!
Ska försöka göra det-så klart, å hoppas du gör det samma..
I år kommer ju jag å hälsar på dig, kom jag precis på:D
Det lät ju bättre än NÄSTA år!!
Bamsekjamisar

 
Ingen bild

Helena

1 januari 2009 15:09

Jag väntar! Kjam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards