Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Elvira - 13 juli 2008 11:29

Jag är uppvuxen i Kalmar, å i riktigt svaga stunder, kan tanken slå mig att om jag fått upp ögonen för fotboll på den tiden, så hade vissa dagar numera varit lättare..hmm, hade förmodligen hållit på Kalmar då?

Antagligen!

Idag är det näst intill omöjligt att hålla modet uppe om kvällens match, jag VILL ha hopp, jag VILL tro att de har en chans att om inte vinna så spela oavgjort...Men allt sunt förnuft säger tvärt om..

Nåväl, jag vet ju iallafall om det redan innan, så jag tror inte det blir någon större depp ikväll, den har jag redan tagit ut lite i förskott nu..

Förresten, kan det anses överdrivet att klä sig i svart idag?! ;)

Haha, shit, vilken fotbollsnörd jag blivit, unbelivable!

Men alla ni som läser här, SNÄÄÄLLLAAA, hjälp till att hålla tummarna!

Kramisar!

Ovido - Quiz & Flashcards