Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Elvira - 30 juli 2008 11:17

Försöker intala mig att ikväll vinner de, men i ärlighetens namn ska jag erkänna att det antagligen inte blir så.. :P

Så varför då kolla på förnedring, gång på gång..?

Jo för att en dag KAN vi ju faktiskt skrälla till, märk väl att jag skrev vi, huhh..tänker minsann inte dumpa mitt fotbollslag för att det råkar gå dåligt ett tag, eller nåja, en vinst hitintills är kanske inte direkt "ett tag"..

Hur som helst, det finns helt andra poänger med kvällarna i parken, att träffas hela glada gänget tex, vi är mellan 7-9 som ser alla matcherna ihop, vi är ute tillsammans å äter på något mysigt hak före matcherna..

Det är ju inte heller fy skam, för hur ofta samlas ett kompisgäng för en middag ihop annars?

inte ofta, inte i mina kretsar iallafall

Så verkar det nu som att jag försöker se positivt på kvällsmatchen mot Elfsborg idag, så är det faktiskt bara en slump..försöker inte alls intala mig något..näähäe då!

Hmm

Ovido - Quiz & Flashcards