Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Elvira - 22 juli 2008 23:29

Av Elvira - 22 juli 2008 21:02

I kommentaren alltså...

Har ju snöat in en massa på det :D så jag läste en del idag på jobbet,

(å shit va jag hoppas att min chef inte läser min blogg plötsligt *fniss*- å OM du gör det så va det en engångsföreteelse*blink, blink*)

å hann tom bli riktigt upprörd, slog upp BDSM på wikipedia, och fick en smärre chock, när jag insåg att man nästan klassar människor som ägnar sig åt det som någon psykisk abnormitet!!!

Vi lever ju på 2000-talet!!

Helt sinnessjukt, men å andra sidan va det inte länge sedan homosexualitet togs bort från det man ansåg värt att klassa in i DSM-IV (en massa symptom som ska uppfyllas för en viss psykiatrisk diagnos...typ, nåt åt det hållet iallafall)

Hur som helst, tror jag att jag får låta tankar stanna vid tankar ett tag till, hehe, har ju träffat en riktig mysmänniska, som är lite rädd för handbojjor tom..hihi..hmm, är det NU jag lämnar ut för mycket..?

Nä just det, det va ju så det va,eller ÄR, min blogg mina tankar mina beslut..




Av Elvira - 22 juli 2008 15:04

lite sent, eller kanske "på tiden"..?

*ler*

Mår bra gör jag

släpper rädslorna, den ena efter den andra...

Tittar på mig själv med nya ögon, tittar på andra..gillar det jag ser,

vill se mer..

Har lääänge haft jäåttemotstånd mot att släppa in nya människor i mitt liv,

men det börjar ge vika nu, kan tom känna att jag VILL ..

Min jättemur har utan att jag själv märkt det fått inte bara sprickor, utan stora bitar är ju faktiskt borta, å det bästa av allt är att jag gillar det, kanske lite svajande osäker än, men nyfiken..pirrig

Vad ville jag ha sagt med det här då?

 -Absolut inget egentligen, bara tänker högt, eller i skrift då, haha


Ovido - Quiz & Flashcards