Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Elvira - 6 oktober 2009 21:30

...tycks det bli, eller nä'stan då..


Ringde "drömjobbet", men fick inget definitivt besked..får ett svar på torsdag förmiddag..


Är jag inte nervsjuk innan dess, så blir jag det nog aldrig;)

Hade lovat mitt mirakel att sluta tjata samma saker om, o om igen, efter idag..nu blev det uppskjutet ytterligare två dar.

Men han har tålamod vill jag lova, för tydligen tycker han inte att det stör ett minstaste dugg=)

I mitt huvud däremot, spinner det på högvarv nu.


Jaja, ska köra en vän till Linköping i morgon för att operera bort en tumör, borde väl vara tillräckligt distraherande?

Stackars gumman, men det kommer gå såååå bra, är helt övertygad.


Nu ska jag kolla sista Housesnutten..

Kram  kram

Av Elvira - 6 oktober 2009 12:39

..för nån vecka sen, och målade om hela håret, ellerhalva då, i en gnistrande rubinröd färg.

Tre tvättar senare är det röda borta och har istället nån blond nyans..inte riktigt "jag"mao..

Ska va där kl 13c och göra om det, och sen raka spåret till skärblacka och säga hej till Caroline..å SEN ska jag ringa, och kolla om det gick vägen med drömjobbet..å ni som läser, ber jag allra ödmjukast: -HÅLL ALLA TUMMAR!!!


Underbar dag..solstrålar..bara möjligheter..livet ÄR ett äventyr, bara att avnjuta och gilla, vad som än kommer..


*rädd*

*nojjig*

*förhoppningsfull*


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards