Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Elvira - 24 oktober 2009 11:45

..på driven" ett tag..


Har kännt mig rastlös, håglös..med klump i magen, jätteklump!


Men jag tror det börjar släppa nu, det börjar lätta, egentligen utan att jag fattar vad som hände.

Eller jo..jobbbekymret så klart..att vilja bort, men inte komma bort tillräckligt fort då..att inte vara helt säker på vad som händer framöver, tar på krafterna.

Hur det än är, så har jag ju en slags medvetenhet här, jag vet att "här o nu" är viktigast, att släppa taget om sånt jag inte kan påverka, men ändå..den lilla "grubbelgubben" flyttar gärna in i skallen ändå..lite pö om pö, tar han över..men just nu i skrivande stund är det helt ok, klumpen i magen är inte här just nu.


Har tom lite tankar på att göra något så stordådsartat som att ta fram dammsugare och golvmopp..


Men först ska jag klämma ner mig i ett solarium..ta ett varmt bubbligt bad, vara lite snäll mot mig själv..


Nä, FÖRST ska jag nog fasen åka ner och inhandla luktagottbubblor till badet..jajamän, så blir det!!!


PUSS


Ovido - Quiz & Flashcards