Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Elvira - 17 oktober 2009 17:49

..minsann!!


Jupp, så är det!


Har tänkt på det i flera år, till o från, men igår satte jag mig och tog tag i det ordentligt.

Efternamn alltså, jag ska fortfarande heta Elvira;)


Vill inte ha kvar Thomas efternamn, vill vara "jag" igen, eller snarare som min mamma då, för det är hennes flicknamn jag ska byta till.


Fyra(!) gånger lyckades jag bli bortkopplad halvvägs genom skatteverkets telefonkö, innan jag tillslut fick prata med en riktigt snorkig kvinna, som talade om att"se det går inte, för det har du redan gjort när du gifte dig, o byta namn kan man bara göra en gång"

Jaja, det går ju naturligtvis att göra iallafall, på Patent o registreringsverket.

Kostar plötsligt 1500 istället för gratis, men det kan det vara värt.


Så vad ska jag heta då?

Rybak, som han i melodifestivalen ni vet..lite som att va släkt ju;)


Tror det blir skitbra, så nu är det block o penna som gäller, så jag kan träna in min nya autograf *L*


Ha en bästaste kväll alla, kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards