Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Elvira - 25 oktober 2009 14:23

..har jag.


Kan en beroende, i någolunda tillfrisknande, samtidigt vara en medberoende, som sjukast?

Eller betyder det, att det tillfrisknandet egentligen inte är tillfrisknat alls?

Eller kanske inte medberoende, utan en tvättäkta "möjliggörare"?

En kryptofråga för många, jag vet, men ni som förstår den, snälla försök er på ett svar...?



Å en fråga till då..hur i helv-te smög sig reklamen in i min blogg?

Jag valde ju "bloggagratis" just för att den är fri från reklam...så, vad göra,

skita i det, eller byta plats o adress?


Va på lilltrolls hemmamatch idag, å stackarna åkte på dangel..8-13.

Lilltroll fixade tre av målen, så hon va inte helt slagen i spillror, men det lär betyda en viss sänkning av humör ikväll.


Det är ett märkligt fenomen som inträffar när föräldrar kollar på sina barn, de första fem minutrarna är det hur lugnt som helst på läktarn, men sen börjas det..hejjarop som efterhand låter mer o mer som direkta order.

Själv får jag gång på gång motstå impulsen att kliva ner till motståndarklagets målvakt, å påtala det oartiga i att rädda just min unges superskott, de ska i mål-basta!


hehe


Så skulle jag nog bli portad från framtida matcher illa kvickt.


Jaja, time att hoppa in i duchen då, för det är nog lika svettigt att titta på , som att spela, eller iallafall nära nog.


Love E

Ovido - Quiz & Flashcards