Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Elvira - 18 oktober 2009 14:12

..att jag ska lyckas tappa bort mobilen, så säg.


Va ute o lyssnade på Blues igår, och måste ha tappat ur min mobil ur fickan nånstans på vägen dit..

det går fram signaler, så den är på, vart den nu är.


Jag har aldrig lyckats tappa en nalle förr, oavsett försnurrade tillstånd..å så går jag ut, i en timme, helt frisk o klar i knoppen..*morr*


Får försöka prata med tele2 så får jag kanske ett nytt kort med samma nummer, visst borde det gå?


Å annars..eller i vilket fall, så kommer jag behöva hitta alla nummer som låg i den igen..å det är många.

Sabla besvär!!


*suck*


Skulle på IFKs sista hemma match idag, men har ju inte ens numret till dem jag ska åka med, så jag tänker nog vara kvar här i källarn o sura istället..en stund iallafall...


Sabla sabla fan också


Ovido - Quiz & Flashcards