Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Elvira - 3 oktober 2010 11:42

..pratar man om, de där man kan hamna vid, nånstans i livet, å så måste man göra val.

Antar att de flesta varit där, och iallafall jag själv har tagit "fel" väg, och insett det alldeles för sent.


Hur som helst, har jag lite samma känsla igen...

Lite vilsen, lite förväntansfull, lite nyfiken, lblandat med lika mycket funderingar och rädslor.


Hur många gånger törs man satsa helhjärtat på något?

Hur vet man vilket håll man ska gå åt, finns det ledtrådar, å hur hittar man dem?

Eller hur länge kan man stå o fundera innan man väljer?


Ja hur som helst, en sak i taget, ska definivt satsa allt jag har på att fixa skolan..bara några månaders plugga, men intensivt, mycket som ska läsas i kapp..

Märkligt är att jag inte känner minsta tvivel för att inte fixa det..?


Borde se till att bläddra lite i boken nu..så jag tar väl och ger upp datorn en stund, det är ju dessutom en helt underbar höstsolig dag ute..kanske ska ta med boken ut?


Ovido - Quiz & Flashcards