Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Elvira - 14 oktober 2010 17:05

..som fungerar som det ska, just nu, tvärt om-absolut inget!

Nåja, har gjort veckans ryck, å varit inne med lilltroll och hennes farsa, för att fixa ett pass åt henne..alltid nåt.


I övrigt väntar jag bara på att molnen ska lätta lite...nu har ju veckan gått, som söta doktorn sa, veckan när jag skulle märka att jag började funka igen..


Reaktiv depression står det på läkarintyget, som gör det ok att ligga i soffan o glo i taket utan några måsten..


Suger lite på ordet "reaktiv"...

Jag har alltså fått en reaktion till slut,  nu gäller det väl att försöka luska ut vad det är, som slog ner mig så där brutalt, *träff-sänk* rakt i skallen..


Så jag harfått en prat-tant också..som jag naturligtvis missade tiden hos, som med allt annat..


Nåja, snart så vänder det.

Kanske lite galet att skriva å kabla ut över världen att jag blivit koko..eller mer koko än vanligt då, men sak samma..det hjälper mig, å det är väl huvudsaken..

Det, och alla underbara vänner jag har, som ploppar upp som små svampar..


Ni mina vänner, ingen nämnd, ingen glömd, är GULD värda.

Stå bara ut liiiite till, så är jag snart tillbaks..säger doktorn , som jag väljer att tro..  


Love E

Ovido - Quiz & Flashcards