Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Elvira - 21 oktober 2010 09:24

..skrivit det förr, men gud pratar med mig via facebook!!


Å så läste jag dagens meddelande,;

On this day of your life, Elvira, we believe God wants you to know ... that the way you know you have found the right one is the inexpressible comfort of feeling safe with the person.

Having neither to weigh thoughts nor measure words, but pouring them all right out, just as they are, chaff and grain together; certain that a faithful hand will take and sift them, keep what is worth keeping, and then with the breath of kindness blow the rest away
På något vis brukar de alltid ge mig lite AHA_upplevelse, men idag tänkte jag bara trycka bort det, tänkte att va fan, vadå den rätte, här sitter jag å slickar såren som bäst, men så läser jag en gång till, å kaske tolkar det lite..men, det måste ju innebära, att jag inte mött den rätte än?
Att väga varje ord med guldvåg, har ju liksom varit lite vardag, för att inte dra igång något spook, eftersom det hela tiden låg där o bubblade under ytan..
Alltså, när den rätte kommer förbi, ja jävlar va jag ska babbla då, rakt ur hjärtat:))
Suck, nä fan...det funkar nog inte ens att skämta bort.
Skulle köra lilltroll till skolan i morse, å billåset hade frusit, så det avgör saken, jag sover en stund till, å vaknar när det blir lite varmare..typ i Maj.
Love E

Ovido - Quiz & Flashcards